Süre COVİD Esnasında bulunan" Kullanmak "7 Fikirler-19

admin

Administrator
Yönetici
5 Nis 2020
29
0
1
Artık "her zamanki benzer biçimde" azca söylemek. Bu COVİD-19 salgını esnasında, hiç bir şey, her zamanki benzer biçimde.


Evde bağımlı evladı olmayan yahut işçi yahut müşterilerinize birçok işlemler kapalı bulunduğunu keşfetmek için kendini buldum, ve ne bu "takvim tarihi" merak ediyor.


Bu iş oldukça uzun vakit dikkatsizlik ettik yapılacaklar sıralaması "bu öğeleri sökmek için" ülkü bir fırsat olabilir. Firma denetimi birazcık kazanmana destek ve yeni bir "düzgüsel"ne vakit geleceğini hazırlamak için 7 ipucu.


1. Yarışmaya bak.


Rakiplerinizin git online ve "sürüngen". Ne yapıyorlar? Yeni çıkan ürünler ve hizmetler ne öneriyorlar? Ne diyorlar?


Doğal ki, onlar ne kopyalamak istemiyorum - fakat bu öne yapmak iyi mi keşfetmek için ülkü bir vakit olabilir.


Bölgenizdeki rekabet bakmak ve ötekiler öteki ülkelerde ne öneri bakın. Sonrasında değişik ne yapabilirim yahut endüstri bir önder bulunduğunu yayınlayan listenize ekleyebilirsiniz düşünün.


2. Internet Sitesi ve öteki marketing malzemeleri gözden geçirin.


Bir güncelleme tarihi geldi mi? Çoğu zaman, iş için yeni ya da güncellenmiş içerik oluşturma arka plana itti ve size yeni müşteriler getirmek ya da mevcut müşteriler ile ilişkileri derinleştirmek için çalışıyor.


Şimdi satın alan yeni gözler - gözleri ile internet siteniz üstünden okumak ve gönderdiğiniz mesajı başkalarına okumak dilediğiniz bir fırsat tarihi.


Konuşmanın içinde ne olduğu oluşturma ve tesirini en üst düzeye çıkarmak için ipuçları için https://www.susanregier.com/tips.php daha çok data için.


3. Bütün toplumsal profilleri güncelleyin.


Profillerinizi teslim neticeleri paylaşmak ve iş arama cv benzer biçimde okuyunuz güvenilir olun. Ve profilinizi doğru kısaca bugün nerede bulunduğunu biliyor güvenilir olun. Başarıları paylaşın. Hikayeni paylaş.


4. Sunumları güncellemek.


Şayet hoparlör ya da bir eğitmen iseniz, sunumlar bütün üstünden gitmek ve onları derin bir tenzilat. Değişiklik istatistikleri. Her şeyi yaparız biçimde değişiyor. Sunumlar değişen sektör yansıtan güvenilir olun.


Konferans, slayt ve işaretlere dikkat et. Mühim bir tesir yaratmak yahut bitkin gözüken birkaç minik değişimler olabilir, ve tam bir gözden geçirme fayda? Hedef kitlenizi iyi olacağını ihmal etmeyin, şayet sunum ile sıkıldı iseniz, şansı var.


5. Yeni bakış açılarının arama.


Bu yeni müşteriler bulmak için inceleme için mükemmel bir vakit olabilir. LinkedIn kişiler B2B bulmak için ülkü bir platform. Bu satma tarihi DEĞİL ihmal etmeyin lütfen. Şayet faydalı data/düşünce paylaşmak istiyorsanız, ve sonrasında onlara ulaşmak için. Fakat Ihtimaller içinde kişilerin bir listesini oluşturma şimdi her şey normale dönmeye başlayınca oldukça daha basit iş yapmak ve yeni linkler listesine gitmek için hazır.


6. Videolar oluşturun.


Kolayca bilgisayarınıza ya da zeki telefonunuzu kullanarak kaliteli videolar oluşturabilirsiniz. Bu müşteriler ya da personel, öneri Sektör Detayları ve faydalı ipuçları, camekan ürünleri yetiştirmek, yahut "firma insanlaştırmak" çalışanlar tanıtmak için muhteşem bir yol olabilir.


Muhteşem olmak zorunda değilsiniz! Sinir bozucu değil güvenilir olmak için arka plan denetim devamlı öneririm. Odak senin arkanda değil bütün şeyler üstünde olmalıdır. Bu söyleniyor, Gary Porter, Başkan Flash Görüntülerşayet video bir zemin olarak kullanmak için çok önemli ise (yahut parçası) monitör oturma odasında kullanmak için bu mükemmel bir düşünce önerdi. Ne mükemmel bir halde videolarınızı marka! Bu halde müşterileri için toplumsal medya platformlarında kullanmak göndermek için bu videoları kullanabilirsiniz, Internet yayınları, vb


Videolarım oluşturduğumda, bir oturuşta, ve sonrasında bir takvim üstünde zaman içinde birkaç yapmak isterim. Bir defa monitör yapılandırma, birkaç video bununla birlikte bitirdiysen bu anlamda bir oldukça yapar.


Birçok fuarlar iptal edildi, devamlı monitör booth ve video ayarlayın ve işiniz ile alakalı sunu, öğrenim ya da düşünce paylaşabilirsiniz de, Gary söz etti.


7. Aktüel ve geçmiş müşterilere ulaşmak için.


Ötekiler bu kriz ile (yeniden, satmak için değil) ilgileniyor iyi mi bağlanmak telefon ve yine almak için mükemmel bir vakit. Bunlar istisnai durumlar, ve bir sürü insan kendilerini bulmaları zorla yalıtım reaksiyon değildir. Aramanız pek oldukça düzeyde bir cankurtaran olabilir.