Ünlülerin Onayları Pozitif Bir Marketing Stratejisi mi?

admin

Administrator
Yönetici
5 Nis 2020
29
0
1
Meşhur cirolar, her biçim ve büyüklükteki sayısız işletme tarafınca bir marketing stratejisi olarak kullanılır. Birtakım eleştirmenler iş satışları üstünde oldukça azca pozitif etkiye haiz olduklarını belirtirken, ötekiler bu tarz şeyleri kullanarak işinize sayısız biçimde hakikaten yarar sağlayabileceğinizi iddia ediyorlar.


Aşağıda, ünlülerin onaylarının pozitif bir marketing stratejisi olarak kullanılabilmesinin üç yolu bulunmaktadır:


1. Güvenilirliği Artırın


Doğru ünlüyü seçerek işletmenizin güvenilirliğini hakikaten artırabilirsiniz. Birçok işletme, ürünlerini yahut hizmetlerini desteklemek için niş ünlüleri seçer. Sözgelişi, fitness Start-up Company, dietbet, yazarını ve 'Fit2Fat2Fit' kurucusunu seçti. Bir fitness eğitmeni olarak milyonlarca insana formda kalmak ve kg vermek için esin veren inanılmaz derecede esin verici bir fitness eğitmeni. İnsanlar rejim diyetini onaylamak için seçerek, rejim diyetini daha ciddiye aldı ve firma sonuçta benzeri görülmemiş bir gelişme yaşadı.


2. Marka Bilincini Artırın


Ünlüler ağ oluşturmada muhteşem olduklarından, marka bilinirliğini artırmada harikalar. Prömiyerlerde, hususi etkinliklerde ve mükafaat törenlerinde ortaya çıkıyorlar, resimleri çekilirken dergiler, gazeteler ve internette yayıldıkça markanıza en iyi pozu veriyorlar.


Bu bağlamda, ürünlerinizi desteklemek için bir meşhur kura çekmek marka bilinirliği için mükemmel olabilir. Sözgelişi, el çantaları tasarlayıp satıyorsanız ve markalarınızdan birini taşıyan bir meşhur görülürse, insanoğlu çanta ve marka hakkındaki daha çok data edinmek isteyecektir. Siz farkına varmadan, insanoğlu ünlünün 'görünümü' hakkındaki tweetleyecek ve çantanın tasarımcısı hakkındaki sorular soracaklar. Bu, markanız hakkındaki hızla daha çok alan kişi çekerek ve satışları artırarak büyük bir aldatmaca oluşturabilir.


3. PR Kıymeti Ilave edin


En son, meşhur cirolar blogcuların ve muhabirlerin dikkatini hızla çekerek bir tanıtım aracı olarak kullanılabilir. Bir meşhur ürününüz hakkındaki pozitif bir halde konuştuğunuzda, medyadan süratli bir halde dikkat çekerek, o meşhur ve şirketiniz hakkındaki makaleler, blog gönderileri ve videolar oluşturur. Bu meşhur itici güç olmadan, şirketinizi alaka odağından uzak tutma ve son aşama karlı satışları yitirme riskiyle yüz yüze kalırsınız.


Celeb Onayına İlişkin Düşünceler


Müsait biçimde kullanılırsa, ünlülerin onayları muhteşem ve fazlaca müessir bir marketing stratejisi oluşturabilir. Bununla beraber, markanız hakkındaki aşırı istekli olan ve ürününüzü pozitif biçimde onaylayacak doğru meşhur seçilmelidir.